8 Ocak 2014 Çarşamba

Bilmiyorum




Bilemedim gözümden akan damlaların birgün okyanus olacağını . Zor olsada sevdim ben deli gibi sırılsıklam hiç kimse anlamadı o kimse şimdi sensin .Kim benim gibi sevebilirdi ki seni deli gibi sırılsıklam, beni deli gibi sevmeni değil şansa bırakmamani istedim hergün gözümde canlanıyor dün dünden öncesi ve sonra bomboş bir hiç çukuru .Sevdim derken bile korktum bırakıp gitmenden, gittin her beni bırakıp gitmende neden soruları vardi hep beynimin bir köşesinde .Bilmezdim bu derdim seni yolumdan beni solumdan edeceğini bilmedim ışte yine gittin ve birdaha dönmemek için gittin.Şimdi bana sorsalar özlüyormusun diye beni özlediği kadar derim. Beni en fazla beş kere özledi bin kere bitti dedin. Bir kere sevdin milyon kere gittin .Ben neyi hak ettim yada hak etmelimiydim olanları olmuşları , bana yağan damlalar sel olup aktı artık.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails