Bir Ayrılığın Anatomisi 2

Şimdi yalnızım...

Gideli 1 hafta oldu. Hayatın bu kadar sıradan yürüdüğünü fark etmemişim. Öyle zamanlar geçiriyorum ki bazen tekrar tekrar aynı günü yaşıyormuşum gibi hissediyorum. İşe git, eve dön.

Alışkanlık mı? Hayır alışkanlık diyemiyorum. Yeri geldi sigarayı bıraktım, kendimi bu kadar kötü hissetmemiştim. Bu yokluğunda eksik kalmak. Tam anlamıyla hissettiklerim bu sanıyorum. 

Yaptım. Hata yaptım. Yapmadım demiyorum ama ders aldım bütün hatalarımdan. Bir türlü anlatamadım işte bunu. Sanırım mevzu anlatmak değildi; hissettirmekti. Gel gör ki bir kere güvenin yerini güvensizlik alında yıllarca da çalışsan değişmiyormuş o büyük hatanın yarattığı güvensizlik. 

Aldattım.

Bir kere daha tekrar etmedim, aklımın ucundan dahi geçmedi. Geçmeyecek de. 

Derdim sizi inandırmak değil, onu da pek inandıramamışım zaten. 

Bunca fikrin arasında "Büyük bir güven, bu kadar hızlı, nasıl yerini güvensizliğe bırakır?" diye düşünüyorum. Aslolan şu; yaptığın onca iyinin ve doğrunun yanında, yanlış kefene koyduğun en küçük şey hepsinden ağır basacak. Değişmedi. Değişmiyor. İnsanlar yaptığın onca iyiliği biliyorlar da yaptığın ufak bir hata da hepsini unutuyorlar. 

Gitti ya şimdi daha çok seviyorum. Niye bilmiyorum. İçimde her geçen gün daha da büyüyor. Sanırım AŞK'ın hamuru böyle, kavuşulamadıkça büyüyor. Ayrılıktan besleniyor. Tasavvufta dünya ikilikler dünyası olarak anlatılıyor ya tıpkı öyle. Ayrılık olmasa vuslatın değeri anlaşılmazdı. Vuslat umudu AŞK'ı perçinleyen. 

Aşığım diye anlatıyorum, bir de dönüyor aldattım diyorum. Büyük tezat değil mi? Aldatmasaydın da kız da seni terk etmeseydi diyorsun değil mi ? 

Durum göründüğü gibi değildi ama dönüpte komik duruma düşmemek için durumu kabullendim o kadar. Evet bir başka kadının yanındaydım ama teknik olarak aldatmadım. Bir fikir buhranıydı yaşadığım, çözümün bir parçasıydı sadece bu olay. Neyse yine inandırma çalışmasına başladım susuyorum.

Şimdi gitti ya, daha çok seviyorum...
Özlüyorum...

Bir yanlışla bu cezayı hak ettim mi diye düşünüyorum? Hata varsa ceza da olacak diyorum sonra, susuyorum.

Yine de çok seviyorum...
Özlüyorum.
Arasam mı? Arayacağım galiba.

-....
-Alo
-....
-Alo, Sen olduğunu biliyorum konuşsana

Ne demeliyim? Ne diyebilirim ki?

Yorumlar