Beyaz Show


Beyaz show'u izlerken bir şeyi fark ettim. Eskisi gibi beyaz show hatta aynısı. Tek farklılık zamanla değişen jenerikler onun dışında program dışı etkinlikleriyle yaşatmaya çalışıyor programı ama miyadı dolmuştur artık görünen o.

Şahsen ben izlerken bunları hissediyorum hemen hemen her cümleden sonra neyin geleceğini esprilerin program içine nasıl dağılacağına kadar tahmin edebiliyorum ve bu büyük bir şey değil bunu benim gibi bir çok insanın yaptığından da eminim.

Beyaz'ın artık şunu anlaması lazım Okan Bayülgen bunu iyi başardı. Konsept değişikliklerinde kendini tekrar etmemek için büyük farklılıklar getirdi. Haliyle ben hep programda bir şeyleri izledim izliyorum. Bugün beyaz sadık izleyici kadrosuna çok güveniyor ama zamanla bu sadık izleyici kadrosu da sabit kalmayacak gibi görünüyor. Benim beyaz aşığı annannem artık beyazı izlerken sıkıldığını belirtiyor ki bu bayağı kendini tekrarlıyor demektir.

Bu tarz programları canlı kılan üzerinden geçen zamanda gelişmeleri iyi takip edip gençlerin trendlerini iyi takip edip yeniliklerini ilgi çekici kılmak show'un içeriğini insanların dikkatlerini çekecek hale getirmek. Konu karşılıklı sohbet olunca hareket sahası kısıtlı olabilir ama insanların merak ettiği soruları sorarsanız ilgiyi canlı tutarsınız ben artık beyaz'ın sorularını merak etmiyorum ve sanırım izleyicinin sorunu da bu.

Beyaz hemen sorular ve konuklar konusunda yeni bir politika belirlemezse beyaz showun sonunu pekte hayırlı görmüyorum.

Saygılarımla...

Yorumlar