22 Mart 2009 Pazar

Faili Meçhul Kıyak [FMK] Hareketi



Evet arkadaşlar yıllardır içimde olan bir ihtiyaç, farklı birşeyler olmalı diye düşündüğüm ve abuk subuk şeyler düşünürken içimin tatlı bir sıcaklıkla kaplandığı iyilikleri yapmak için yeterli bir neden var artık. Faili Meçhul Kıyak Hareketi ki yaratıcısı Tunç KILIÇ'a canı gönülden teşekkürlerimi sunuyorum. Ayrıntıları sitesinden öğrenmeniz için linkini ekledim.

Fikir atölyesinde ki Tunç KILINÇ'ın harika fikirlerinin insanlara anlatıldığı harika bir blog bunun yanı sıra şunu bir kez daha gösteren bir blog, ne kadar güzel fikirler üretmek için çaba sarfedersen o kadar güzel fikirlere ulaşıyorsun. Bunun yanında insanlığın, insanca davranmanın değer yitirmeye başladığı bu günlerde harika bir fikir.

Hepimiz yapalım, insanlara bu harekete katılmak için nedenler yaratalım. Şu anda internet kafedeyim biraz sonra bu FMK hareketinin kartının çıktısını alacağım ve benden sonra çıkacak ilk kişinin ücretini kendimin ödeyeceğini söyleyeceğim. Tabi kafeyi işleten arkadaşımdan hesabı kapatınca sadece bu kartı vermesini isteyeceğim. :) Bende FMK'cıyım arkadaşlar.

Sizleride bekliyoruz arkadaşlar.

NOT: işlem başarıyla gerçekleştirildi gayet heyecan verici bir durumdu elemanın suratında ki tebessümü görünce anlatılmaz bir his yaşadım açıkcası, herkese tavsiye ediyorum :)...

5 Mart 2009 Perşembe

Beklentiler ve Çocuk Olmak...

Beklentiler, bir ömür insanın ömründen yiyorlar. Büyüdükçe hayattan birşeyleri daha çok beklemez oldum. Şımarmadan çalışıp olursa ne güzel olmazsa sağlık olsun zihniyetine büründüm zamanla. Bakıyorumda beklentilerimden aldığım yarayı başka hiç birşeyden almamışım. Evet benim en büyük yaralarım beklentilerimden.


Zamanla üstünde düşünürken şunu farkettim;bizim özlem duyduğumuz şey aslında tam olarakta bu acı çekme ihtimalinin yüksek olduğunu bile bile bekleyebilmek. Çocukca bir özlemle beklemek ve istemek. İşte içinde ki çocuğu öldürmemek bu bence hayattan beklemekten korkmamak, yaralanmaktan veya üzülmekten korkmamak.


Çocukların saygı duyduğum yanıdır; hiç ötesini düşünmeden davranmaları. Koşarlar düşeceksin diye biz peşinden koşarız o düşsede bizim kafamıza taktığımız kadar takmaz, altı üstü düşmüştür ona göre. Çünkü hayatta dizine aldığı ufacık bir yara koşarken yaşadığı heyecanın diyeti olamaz hiçbir zaman. Rahatça düşmekten korkmadan koşmanın verdiği mutluluğun karşısında o acı hiçbirşeydir.


Çocuk olabilmek cesaret ister. Koşulsuzca cevaptan korkmadan birisine evlenme teklif edebilmektir yaşı kaç olursa olsun. Veya ne kadar can acıtacağını bilsende birşeyi yaşayarak öğrenmeye cesaret etmektir. Bir oyuncakla "şuna bak salak salak şununla oynuyor" düşüncesinden korkmadan saatlerce "ciuuuv ciuuv" oynayabilmektir.


Çocuk olmak hayattan birşeyler beklemeye cesaret edebilmektir... Cesaret etmeliyiz bence biraz haksız mıyım ?

3 Mart 2009 Salı

Gamze ve Türk Futbolu






Kardeşimiz Lösemi hastası ilik bulunmuş kendisine tek ihtiyacı olan biraz
maddiyat bunu toplamaya çalışıyorlar yana yakıla, Bunu okuyorsanız daha nice
gamzeler olduğunu biliyoruz. Ama bizim işimiz kıyıya vurmuş deniz yıldızlarını
denize atmak atmadıklarımız için değil atabildiklerimiz için hayat değişiyor
bunu unutmayın sende karaya vurmuş bir deniz yıldızını denize at.


Adres: Çaldıran Mah. 513 Sokak Emin Apt. 13/9 Keçiören/ANKARA
YALÇIN
CEYLAN : 0506 761 91 05 - 0537 744 21 28
FATMA CEYLAN : 0506 425 43
09
Yardımlarınız için hesap numaraları :
YALÇIN CEYLAN - TUĞBA CEYLAN -
MİYESE BUDUR

İş bankası : 4200 - 6056062 (TL)İş bankası : 4200 - 3982164
(Dolar)
İş bankası : 4200 - 3982200 (Euro)
Türkiye İş Bankası Swift Kodu : ISBKTRIS
Dolar IBAN : TR840006400000242003982164
EURO IBAN : TR820006400000242003982200


Spor Kardeşliktir diyoruz çoğu zaman ama bunu gösteren hiçbir icraatla karşılaşmıyorduk çoğu zaman. Tribünlerde sıkı sıkıya süren rekabeti dışarıda kardeşliğe çevirmiyorduk. Yine bir Klasik, yine biz zor durum ve yine biz beraberiz kardeşiz.

Gencecik bir kız kardeşimiz, Galatasaraylı -renklerin bir önemi yok ama- ben bir Fenerbahçe'li olarak Ultraslan ile ve Genç Fenerlilerle gurur duydum. Yukarıda ki resimler bu iki taraftar grubunun sitelerinden alındı. Ultraslan'ın sitesine ilk gördüğümde hemen diğer taraftar grubu sitelerine baktım. Güzel hüzünlendiren bir tabloydu bu benim için. Farklı renklerde tek ve güzel bir amacın resmidir yukardakiler.

Bunları düşünürken aklıma neden bunu normal şartlarda yapamadığımız geldi birden. Maç bitinceye kadar iki güçlü, kendinden emin, savaşçı rakip; saha dışında neden iki güzel dost olamıyoruz. Futbolcular böyle yaşıyor ama biz tribünler bunu başaramıyoruz bir türlü. Böyle zamanlar insana garip laflar söyletiyor, insanı garip düşüncelere salıyor. İnsanın "keşke sürekli hastalıklar olsa" diyesi geliyor.

Hastalıklara gerek yok yapabiliriz bence bunu yapmalıyızda biz bir sporun çok tutkulu taraftarlarıyız. Ultraslanı, Genç Fenerbahçelileri, Çarşısı, teksası ve daha niceleri. Tribünde şovlarımızla farkımızı yaratalım dışarıda ne kadar korkunç olduğumuzla değil. Dışarıda misafirperverliğimizle övünelim. Yapamadığımız şeyler değil gibi görünüyor bana. Size de öyle gelmiyor mu ?

Related Posts with Thumbnails