Deli Miyim Neyim ? [3]





  • Bazı sigara içen arkadaşlarım var sigara elinden yere düşünce "tüh gitti güzelim sigara!" der gibi yüzünü ekşiterek bakıyor. Ulen sigaradaki zehirden fazlası mı bulaşacak sanki, sigarayı yaktığında anda 350 ayrı zehiri içine çekiyorsun yerdeki mikrobu mu düşünüyorsun merak etme o zehirle mikropta ölüyormuş zaten.

  • Buradan video streaming sitesi açan kardeşlere sesleniyorum Allah sizi ıslah etsin, hayatımda görmediğim ne kadar manyaklık ve manyak varsa sayenizde gördüm. Sıyırdım ben kardeşim, madem istemiyorsun izleme diyeceksin, insan kendini alamıyor ki bağımlılık yapıyor manyaklar. Videonun bitimine yakın gevşek bir surat ifadesiyle sandalyeden hafif aşağı kaykılmış oluyorum tam ben bitecekken video bitiyor şükür. biri beni kliniğe yatırsın!

  • TRT'de spiker olmak diye bir kitap yazılmalı bence. Durumları çok vahim yahu üzerlerinde gereksiz bir ciddiyet sanki babamın akranıymış gibi geliyor. İstediği kadar genç güzel olsun otobüste görsem teyze diye yer veresim gelir asılmam yani, saygı duyuyorum ayrıca bu da başka bir tarafı ama seksi olamıyorlar. Yayından sonra bir köşede ağlıyorlar sanırım "ben neden seksi olamıyorum salih neden ühü ühü! StarTV'deki Maymun Leyla'yı bile seksi buluyorlar ühühühü ". Ama televizyon özel televizyon olursa olay değişiyor. Ne giyerse giysin seksi geliyor valla.

  • Bazen yürüyen müzik kutusu gibi oluyorum, beynim yalama olduğundan mıdır bilmiyorum ama ne duyduysam tekrar edip duruyorum.Birde Sarkının tamamını söylemiyorum sadece takıldığım bir yerini söylüyorum. Ne kadar aptal bir şarkıda olsa kendimi alamıyorum.

  • Playlistim Şöyle ;
    1.)
    Gökhan Tepe - Canözüm
    2.) İsmailYK - Yar gitme
    3.) Sevmek Korkulu Rüya (kime ait bilmiyorum ama çok keyifle söylüyorum bunu :D)
    4.) Serdar Ortaç - Yar diye diye diye yandım bir yar var diye
    5.) Kayahan - Kıyametler Kopuyor Zavallı Yüreğimde
    6.) Duman - Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk
    diye devam ediyor hiçbirini tam söyleyemiyorum, aklıma gelmeyen yerleri kendim gelişine dolduruyorum ve şundan emin olabilirsiniz şarkı sözü konusunda çok marjinal fikirler çıkıyor ortaya, mesela bu kafadan sallama işine başlamadan önce şarkıda küfüre karşıydım, artık değilim. Gayet güzel duruyor şarkılarda stres atıyor insan söylerken. Kendimden biliyorum.

Yorumlar