Deli Miyim Neyim?



Çocukken matrix denilen film endüstrisine çağ atlatan o filmi izlemiştik kuzenlerle ki film 3 yıldır çekiliyormuş, adam bir apartmandan öbürüne atlıyormuş yaaaaa! gibi ünlem cümleleri çok duyuluyordu. Neden bilmem üstümde aptal bir pil havası var sanki robotlar böyle beni uykuya yatırmış ben hayali bir dünyadayım. Annemlere bakıyorum yalan lan bunlar hepsi yalan, altı üstü bir pilsiniz imajıyla geziyorum.

Anlatılmaz yaşanır bir halim var ki anlatırken birçok okuyan eski günlerini hatırlıyor kanımca -benim kadar kendini kaptımamış olsa da- neyse mevzum o değil gerçeğe dönüşüm çok ilginç, herşey yalan balkondan atlayabilirim havalı ben salıncaktan k*çımın üstüne düşünce hayatın gerçekliğini anladım. Yaşıyoruz biz dedim öyle sağlam bir ağrı bıraktı düşme etkisi. Bazen düşünüyorum g*te haksızlık ediyoruz.
  • Bazen aklıma geliyor maddeleri neye göre isimlendirmişiz Mesela kapıya neden kapı demişizde pencere dememişiz. Çocukken çok zamanımı aldı bir sonuca varamadım hala arada geliyor bazen.
  • Peki Sürekli tekrar ettiğim bir kelimenin manasını yitirmesine ne demeli "merdiven, merdiven, merdiven, merdiven,merdiven, merdiven, merdiven" bak anlamsızlaştı, Allah Allah ilginç...
  • Özledim: amuda kalkıp, gözlerimi kırpıştırarak cine5 izlemeyi! [Ne yani sen izlemedin mi :D yalan! ]
  • Bazen deliriyor muşum gibi geliyor, tuvalette oluşan o kısacık zaman aralığında dünyalar geziyorum süpermen halt ediyor yanımda sinbad kadar karizmatik,süpermen kadar güçlü oluyorum ne bileyim elimden lazerler çıkıyor, tuvalet benim için seansı gelmiş sinema gibi yani. Altı üstü s.çıyorum görsen kriptondan gelmişim havası var üstümde.
  • Ulen en delirdiğimi düşündüğüm anlarda en güzel çözümün uyumak olduğunu fark ediyorum sanki uykumda akıllanıyor muşum gibi geliyor. Sonra geğiriyorum afedersiniz anlıyorum ki midemmiş rahatsız olan delirmiyor muşum :)
  • İçimden kendi kendime konuşuyorken bir başbakan bir cumhurbaşkanı edam oluyor, kimi kandırıyorsam, içimi biliyorum içimi sanki normal konuşsam kendimi ciddiye almayacak mışım gibi geliyor...
  • Uyurken telefon görüşmesi yapıyorum hatırlamıyorum kardeşim, dövüş kulubü misali ikinci benden şüpheleniyorum Cumhurbaşkanı edalı serefsiz çok parası varya arıyor sağı solu, Finansbank'a kredi kartı başvurusu yapmışım vallahi hatırlamıyorum, Geçen annemden pırasa yemeği istemiş şerefsiz hiç sevmem ben, annemde hala olayın şaşkınlığında dedim ben değilim o .
  • Pırasa bitkisi niye var, vitaminliymiş yemişim vitaminini ...

Yorumlar

xdeath dedi ki…
"Özledim: amuda kalkıp, gözlerimi kırpıştırarak cine5 izlemeyi! [Ne yani sen izlemedin mi :D yalan! ]" :))))))) yöntemi çoktur baba :)) cine 5 izleme yöntemleri diye bir postu bile hakediyor )
asilzade dedi ki…
Ah birde insanlar bu yöntemleri denediklerini kabul etseler :D ama ona da bir gönderi hazırlıyorum bakalım sonrada sana mimlerim artık :D