Deli Miyim Neyim ? [ 2 ]


Sinirleniyorum kardeşim, delirmemek elde değil bu toplumda toplumsal hayatıma devam ederken fark ediyorum ki bazen aptal saptal düşünceler içimi sarmış...



  • Otobüste bir yere ilk defa gidiyorsam tarif edilene benzeyen bir yer gördüğümde telaşla butona basıyorum. Bakıyorum ineceğim yer değil, işte o zaman bir korku doluyor içime iniyorum o durakta. Sanki bütün otobüs madem inmeyecektin niye bastın laaan! diyecekmiş gibi geliyor. Sonrası malum diğer otobüse binip aynen yoluma devam ediyorum.
  • Birde gidip şöföre tatlı yavru köpek bakışlarıyla beni lurada indirir misiniz ? diye soruyorsun gayet itici bir surat ifadesiyle tabi ki diyor sanki lutfediyor, allahın hikmeti içine birşeyler doğuyor ve beni surada indirecektiniz unutmadınız değil mi sorusuna karşılık o 3 durak önceydi neden söylemedin lafı geliyor. İşte o anda büyük fırtınlar kopuyor içimde ama gereksiz bir şekilde alttan alıyorum tamam o zaman artık diğer otobüse binerim diyorum. Kavga etsene uleeen! yok korkuyor muyum neyim ?
  • Ulen bazen yer veriyorsun borçlu çıkıyorsun sanki hanımefendinin yerini almışsında yerini vermekte gecikmişsin gibi bir tavrı oluyor ki o anda gidip hayvani bir sesle bir teşekkür edebilirdiniz diye bağırasım geliyor. O zamanda yine sen görgüsüz oluyorsun, yer versen bir türlü vermesen bir türlü, vermiyorum ulan kimseye yer!

  • Hepsi bir kenara seviyorum toplu taşıma araçlarını diğer araçlar gibi g*tü kalkmış değil ne bileyim, ben bireyselim havası yok paylaşımcı bir çok insanı kucaklıyor dil, din, ırk ayırt etmeden. En kral sosyalist bence toplu taşıma araçları...

  • Banka sıralarında beklerken her yeni numara attığında sırası gelen insanlara dikakt ediyorumda sanki onların sırası gelmemiş gibi sağa sola bakarak gidiyorlar vezneye bir acayip havalarda sanki piyangoyla işlem yaptırılıyorda onlara o piyango vurmuş gibi...

  • Bazen de içimden benim sıram geldiğinde akıllının birisi kendi numarasıymış gibi vezneye gitsede bende olay çıkartsam gibi bir his olmuyor değil ki akıllara ziyan oluyorum o zaman, hatta bekliyorum biraz adamlar abakıyorum kimse gitmeyince hıh aferin dercesine bir tavırla yapıyorum işlemimi...

  • Altı üstü bir havale yapacaklar kardeşim sanki devletler arası anlaşma imzalıyoruz lütfen şu formu doldurun, buraya bir imza, evet burayada, birde buraya, havale lan bu havale bırakta yollayayalım ulaaaannn!...

  • Dolmuşçuların öğrenciden nefret ettiğini biliyorum ama bazen 1 milyon uzatıp bir öğrenci dediğimde, dönüp öğrencimi diye bir soruşu var sanki 25 kuruşun muhabbetini mi yapıyorsun diyor tavrıyla, sinirlerim tepeme çıkıyor inadına saklıyorum o 25 kuruşları biriktirip 75 kuruş yapıyorum bir öğrenci daha veriyorum dolmuşçulara...
  • Bazende dolmuşta 25 kuruşu vermiyor dolmuşcu isteyemiyorum insanlar bana 25 kuruşun muhabbetini mi yapıyorsun demesin diye yüksek sesle öğrenci 1 milyon olmuş gibi cümlelerle şöförün dikkatini çekmeye çalışıyorum ama nafile gelmiyor o 25 kuruş helali hoş olsun ...

Kardeşim ben mi deliyim sadece, biliyorum sende de var biraz delilik saklama...

Yorumlar