Bakan Çelik: Öğrenci affı yolda!


Ulen Çelik, Bakan Çelik bir af 3 yıl gelir mi yahu dünyanın en uzak köşesine 3 günde gidiliyorken, bir affın gelmesi neden 3 yıl sürüyor! İnsanı sinire, strese ve sonuçta hastalığa sürüklüyor bunlar.

Yahu ben cevap vereyim politikayı anladım ben bu sene, çok basit bir matemetiği varmış aslında ver vaadi ver vaadi seçim sönemi yaklaşınca yap :D bir seçimi kazanmışsın zaten hemen harcanmaz o, "ne zaman harcarız?" yerel seçimlerde harcarız bunu dursun diyorlar.

Ulen ben ve benim gibi atılmış, hor görülmüş, 3 kuruş paraya öğrenim hayatı ( 4. yılımdaydım) bitirilmiş gençler bekliyor dört gözle af çıkacak diye Allah'tan ben yediğim kazıkların sağlamlığıyla kimseye güvenmemeyi öğrenmiştim ve eşşeğimi sağlam kazığa bağladım ya bağlayamayanlar. Söyleyeyim umut fakirin ekmeği her af çıkıyor haberiyle beslenme çantalarını ellerine alıp yollara düşüyorlar sonra fark ediyorlar ki çanta var, beslenme çantası var kitap var, kalem var, akıl var, zeka var ama okul yok :)

Üç yıldır Sayın Çelik gelmekte olan bir aftan bahsediyor, malum bizim devlette bir yerden bir yere gitmek sıkıntı, yollara tadilatta ama yeni yollar yapıyorlar adamlar artık öğrenci affı daha hızlı gelebilsin diye. Gelmedi hala gelmedi, habire haberi geliyor "Geliyor! Geliyor!Af Geliyor!" diye. Eski Amerikan filmlerinde ki çocuklara benzetiyorum Sayın Çeliği :)

Her neyse seçimlerden önce sözünü verdikleri sistem mağduru bütün gençleri affedeceğiz lafı sadece 2005 yılından sonraki arkadaşları kapsıyormuş yani sadece sistem mağduru insanlar 2005'ten sonra çıkmış bu da ayrı güzel bir istatistik :)

Neyse uzun lafın kısası müjde öğrenci affı geliyor :D

Saygılarımla...

Yorumlar