1 Temmuz 2008 Salı

Batman - Şirinler Ve Diğerleri


Şaşkınım yahu şaşkınım, eskiden saf bildiğimiz ne varsa bok atmışlar, batman robin gelene kadar delikanlıymışta robin gelince bi yumuşaklaşmış, ne bileyim şirinler komünistmiş, tenten nazi casusuymuşta, red-kit ırkçıymış :). millet nelerle uğraşır hale gelmiş.

Bırak yahu batman gaymiş. Ulen o kadar hukukumuz vardır batmanle ne bileyim robinin hiç "hey bruce sen içeri geç ben üstüme rahat birşeyler giyip geliyorum" dediğini görmedim. Ayrıca batman delikanlı adamdı, öyle kıvırtmaz mahalle kahvesine girdimi herkes bir çeki düzen verirdi kendine. Kahvehane'de kumar oynatılmasına izin vermez bırak gay'liği el şakalarından bile hoşlanmazdı. Hey gidi günler hey. Kafası kızdımı uçarak gelir kahveyi dağıtır giderdi. Bu adam mı gay şimdi. Robin'i bilemeyeceğim sevmedim hiç zaten babasınıda sevmezdim :).

Hadi onu bıraktım şirinler koministmiş. Abi bana ne kişisel fikirleri beni ilgilendirmez seviyorum ben bu küçük yaratıkları, eğlenceli bir hayatları vardı. Ama şunu söylemem lazım şirine büyüdükçe güzelleşmiş serpilmiş bu kıza kominist diyenler utansın :), güçlü şirinin yerinde olsaydım gider şirin babadan Allah'ın emri peygamberin kavliyle isterdim. Ama kanımca bana vermezdi. Sonuçta bir usta şirin gerçeği var elinde bir zanaat'ı elinin altında bir dükkanı var şirinin :D bence o daha şanslı, şirin baba ne iş yaparsın dediğinde kas yaparım mı diyeceğim :D olmaz. Bak sadece bir şirine mevzusundan bile kominist olmadıkları çıkartılabilir.

Tenten nazi casusuymuş arkadaşlar, kapaklı dergilerin içerisinde evlerimize girip gerekli bilgileri gizli kodlama ile dolapta bulunan telggraf düzeneğiyle almanlara yolluyormuş, valla az önce sağlam kaynaklardan aldım bilgiyi. Ey gidi tenten bende seni adam bilirdim pis casus! :)

Kara mizah bir kenara düşündüğüm şeyler arasında bu da vardı hep bir topluma bir fikri empoze etmeye çocuklaradn başları, buna en güzel hizmet edecek şey ise çizgi filmler diye. Bazıları abartılmış iddialar olsada aralarında doğruluk payı olanlar var diye düşünüyorum. Sonuçta bu dünya üzerinde hiçbir millet babasının hayrına yapmıyor bir şeyleri. Propaganda dünyasında yaşıyoruz öyle ya da böyle.

Saygılarımla...

3 yorum:

yüxexeratonin dedi ki...

eğlenceli olduğu kadar düşündürücü bir post..düşüncene sağlık.

yüxexeratonin dedi ki...

bu arada sayfanıza müzik eklemek için hangi siteyi kullanıyorsunuz,söylerseniz sevinirim..şimdiden teşekkür ederim

BeyazTavsan dedi ki...

Diğerlerini bilemem ama Şirinler ABD'de kominist temalar içerdikleri için yayından kaldırıldı ve devamı hiç çekilmedi.

Para yok, çalışmak yok, herkes paylaşıyor falan..

Bazı komplo teorileri gerçek çıkabiliyor ;)

Bir tane de benden: Star Wars'ı seyretöişsinizdir. Oradaki Luke Skywalker karakterinin ne bir sevgilisi vardır ve nde kimseye aşık olur. Hatta çaıkçası erkekçe hiç bir tavır sergilemez. Gerçek şu ki, Spielberg senaryoyu yazarken bu karakteri kadın olarak tasarlamış. Ama sonra sinemada elinde ışın kılıcı olan bir kadının iyi olmayacağını düşünüp son anda rkeğe çevirmiş karakteri. Eh olduğu kadar artık :)

Related Posts with Thumbnails