15 Haziran 2008 Pazar

Youtube'a Girmek







Evet arkadaşlar çözüm bulunmuş olmasına rağmen tiev & volsoft programıyla başım beladaydı yinede ben becerememiştim bahsedilen çözümü yapmayı. Ama bu durum bana yeni ufuklar açtı :D.

Youtube'a girmenin daha basit ve kolay çözümleri varken bir internet kafe kullanıcısı olarak program yükleme şansım olmamasından dolayı daha değişik çözümlere yeklen açtım ve bu siteyi buldum. http://www.ktunnel.com/ Sitenin ekran görüntüsünü yukarıda görüyorsunuz. Zaten site açıldığında "http://www.youtube.com/" yazısı yazılı bir şekilde "begin browser" demenizi bekliyor. Begin browser deyin ve youtube'a dalın :).

Bunun dışında anahtar kelime araması yaparak siteleri engelleyen engelleyici programlarıda engellediğini fark etttim. Yani tiev & volsoft'a çalımı attım anlayacağınız. Hani çalım attım derken öyle abuk sabuk sitelere girmek için değil tabi :D [niye açıklama ihtiyacı hissettiysem], dedim ya blogger'ı bile engelliyor meret bende blogger'a bu site aracılığıyla giriyor yazımı şu anda bu site sayesinde yazıyorum. Güzel bir sistem denemenizi tavsiye ederim. Basit şekilde ihtiyacınız olan hizmeti sunmuşlar.

Herşey bir kenara açılır pencereleri çok sıkıcı, bunun dışında gayet başarılı bir site olmuş . Deneyin bakalım.

2 yorum:

xdeath dedi ki...

www.kolaytube.com :) uğraşma kardeşim. direkt youtube için hazırlanmış ve türkçe.

xdeath dedi ki...

ayrıca www.hidemyass.com www.ninjaproxy.com gibi bir çok proxy siteside mevcut.

Related Posts with Thumbnails