Döndüm

Evet döndüm, Talihsiz bir saldırı sonucu tarih olan, içerisinde benim duygu yüklü dünyamdan çıkan bütün yazılarla tarih olan aşağıda yazılı adresten geri döndüm...

Gözünü seveyim blogspot'un (dolayısıyla google'ın), garanti iş yapıyorlar çalınma kapanma riski yok :) saldırılsa bile yedekleri vardır nede olsa.

Neden yedek felan almadın diyeceksiniz, :D açık söyleyeyim tembelim, şu bilgisayarları geliştirdiler geliştirdilerde herşeyi kendi yapar hale getiremediler, Gün gelecek aklımda geçenleri yazıya aktaracak onu da biliyorum ama herşeyi PC (personal computer)'den beklemek olmuyor bir yerden sonra :)

Hem düşünsenize sizin yerinize yazıyor aklından geçenleri bu kadar kolay olursa kanımca artık blog yazmanında bir tadı tuzu kalmayacak. Verilen emeğin kokusu burnuma gelmezse tad alamıyorum blog sitelerinden (lafa bak burnuma koku gelecek ben tad alacam :D gerçi o günlerde geliyor :D).

Google yapmış adı "igoogle" utanmadan bilgisayar bana ne yapacağımı söylüyor. Ben Türk'üm kardeşim bana kimse emir veremez diyorum ve google'a postayı koyuyorum :D. Fazla teknoloji biraz batıyor anlayacağınız. Yarın öbür gün aile hayatımıza da karışır bunlar, neme lazım şimdiden postayı koyayımda :D

Uzun lakırdının kısası döndüm, bundan sonra burdayım yine ;)

Saygılarımla...

Yorumlar