Zaman üzerine...

Evet zaman her şeye merhem olan zaman ,

insanoğlu neden sııkılır başka bir insandan onun onu çok sevdiğini bile bile ve ona çok sevdiğini söyleyerek ...

her şey için zaman isteriz sadece biraz zaman ama ya zaman sana iyi geldiği kadar karşındakine iyi gelmiyorsa , zaman iyi bir merhemdir ama ya karşında ki insanda hançere dönüşüyorsa .

Hep hayat istediğimiz gibi istediğimiz kadar güzel gitsin , Her şey bizim elimizde olsun isteriz o yüzden kötü hissedersek zaman istemekten çekinmeyiz...

Ben hayatın bir saniyeden ibaret olduğunu Babamı kollarımda kaybettiğimde anladım bir saniyeden ibaret hayatımızda nasıl zaman isteyebiliriz . Emin olun hayatınız bir saniye içinde ki tek nefese bağlı iken nasıl bu kadar kolay zaman isteyebiliyoruz nasıl bu kadar bencil olabiliyoruz .

Sözüm herkese arkadaşlar bencil olmayın olmayın ki insanlardan çok değerli zamanını herşeyin daha iyi olacağı vaadiyle çalmayın çünkü ; şunu bilmelisiniz ki kimse sizin istediğiniz gibi olamaz , hayat acımasız hiçbir zaman bizim istediğimiz gibi olmayacak...

Bırakalım biraz bencil olmayı koşulsuz karşılıksız sevelim , bencil olmayalım hayatı olduğu gibi kabul edelim , edelim ki o da bizi olduğumuz gibi kabul etsin ve biraz olsun umutlu olmamızı sağlasın...

Evet , Her nefes sona bir adım demek her nefes zaman demek , bir nefesinizi bile boşa harcamamak ve harcatmamak için ne sizden istenilen zamanı verin ne de başkalarındanb siz bunu siz bunu isteyin . Ben bunu başaramadım siz yapın !

"Bir nefeslik dünyada , o son nefesimde senin olsun bir tanem"

Saygılarımla...

Yorumlar