Tecrübeler - Sonuçlar

Tecrübeler....

yaf anlamıyorum neden bir başkasıyla yaşadığın herhangi bir olayı herkeze mal edersin ve buna istinaden korkuların yüzünden her insanın hakettiği bir hakkı , ona vermiyorsun...

Evet gene kızlar , anlaşılmazlar ve bir o kadar anlaşılırlar... Nasıl oluyo demeyin oluyo işte . Evet bir kişi suç işlemiş olabilir belki de çok kırmış olabilir ancak ;

niye " bak ben çok kırıldım kimseyi sevemiyorum , sana kıymak istemiyorum seni kaybetmek istemiyorum " deniliyor. Aşk budur ya hep ya hiç , neden o insanın sana olan duygulşarı hiç bitmesin hep onu sevsin istiyorlar...

Cengiz KURTOĞLU'nun bir şarkısı bunu anlatıyor ;

Sulanan çiçekler kurur mu söyle ,
Selin önünde det durur mu söyle ,
Sevenler hiç kardeş olur mu söyle ,
Senin dostluğunu kabul edemem...

Evet işte buna sinir oluyorum madem sevmiyorsun kestir at ama olmaz , o hep onu sevecek elinin altında olacak ona bağlı olacak ama o rahat olacak , kızların bu mantığını hiç sevmiyorum...

Bağlanmaktan korkuyorlar sonuçları bize patlıyor , çok seviyoruz uğrunda her şeyi göze alıyoruz değerini bilmiyorlar bilmiyorum hakediyorlar mı ama seviyoruz işte . Onlarda anlamıyorlar , anlamak istemiyorlar...

Benim bir sorunum değil , bir arkadaşımın problemi ama bende bunla çok karşılaştım , içimde uhteydi anlatayım dedim ...

Son olarak ; Playlistte Cengiz KURTOĞLU'nun daha yokluğunun ilk akşamında var , kardeşim bildiğim arkadaşımla oturuyoruz ... Ve anlaşılmayacak olanları anlamaya çalışıyoruz...

Ama bizde inanmıyoruz anlayacağımıza...

Ahh ahhh...

Yorumlar