Değerini Bilelim

İrem - Hayalet Sevgilim
Ceza mı bu? Çektiğim çile mi?
Yıllardır tuttuğum nöbet bitmeyecek mi?
Bir küçük kartanesi gibiyim avucunda eriyen.. Dön bebeğim..
Gözyaşlarını görürsem erir kanatlarım.. Uçamam rüyalarında yanına..
Sonsuzluk senle başladı.. O küçük dünyamda..
Unutma gittiğinde yarım kaldım..
Çöllerdeyim yanıyorum.. Kutuptayım üşüyorum..
Ceza benim çekiyorum.. Ne olur dön..
Uzanıyorum tutamıyorum.. Özlüyorum ağlıyorum..
Yasak mısın anlamıyorum.. Ne olur dön..
Sevmesen de beni.. Özledim sesini.. Git desem de yine gitmesen..
Yıllardır çektiğim bu hasret mi çile mi? Haram mısın bana bir bilsem..
Bebeğim benim.. Hayalet sevgilim..
Bebeğim benim.. Hayalet sevgilim..
------------------------------------------------------

"Ewet bu kız bir gün erkek arkadaşıyla kavga eder , Erkek arkadaşı o sinirle dışarı çıkar arabasına biner , arabasını sinirli sinirli kullanırken kaza geçirir ve ölür kız bu olayın üstüne bu şarkıyı yazar , arkadaşlarının gitarında çalarken kayıt yapıldığı söyleniyor"

Sevdiklerimizin değerini bilelim , bugün varız yarın yokuz , kalp kırılmaya gelmez , birbirimizin kalbini kırmayalım ki " keşke" demeyelim ...

sevdiklerinize onları sevdiğinizi söyleyin , bence bunu duymayı hakediyorlar , yarın çok geç olabilir...

Bu şarkı çok dersler barındırıyor içine dikkatle bakın arkadaşlar ...

link bu : http://rapidshare.de/files/2708331/iremm.mp3.html

:...((((

Yorumlar