17 Haziran 2005 Cuma

Babam vefat etti!!

Evet babam elimde can verdi (14.05.2005) ,

işin ilginç yanı şu anda hiç bir şey hissetmiyor olmam , ilk anda çok ağladım ama sonra büyük bir hissizlik ...

Dünya'da en kötü his hissizlik herhalde , toprağa verirken hissiz bir şekilde dönmemek üzere gidişini izledim ... Üstüme bıraktığım yükün farkına varmanın verdiği hissizlikle izledim üzerine toprak atılışını ve şu anda bana bıraktığı sorumulukları hazmetmeye çalışıyorum...

Bilmiyorum belki ettim bile ama yokluk , mutlak yokluğu getirdiği hissizlik var hala , geçene kadar donuk olacağım , bakalım ne zaman geçecek...

Bu arada dün toprağa verdik...

Alah rahmet eylesin demekten başka çarem yok...

9 Haziran 2005 Perşembe

Tanıtıldık !!!

Evet en sonunda birisi bizdeki cevheri gördü :) sitemiz misgibi.net pcnet dergisinde tanıtıldı işte link

resim

Neyse adamlar akıllı adammış bizim gibi gelecek vaat eden gençleri tanıttılar :)))

6 Haziran 2005 Pazartesi

Güzel bir yazı

Arkadaşlar mail aracılığıyla gelen Şu kadar kişiye yolla şaçmalığı ancak yazı güzel o yüzden buraya yazıyorum . . .

"Sadece bu sabah için , içimden ağlamak geldiği halde yüzünü gördüğümde gülümseyeceğim . Sadece bu sabah için , ne giymek istediğinin seçimini sana bırakacağım ve gülümseyerek ne kadar yakıştığını söyleyeceğim .
Sadece bu sabah , çamaşırlarını yıkamaktan vazgeçip seninle parkta oynamaya gideceğim . Bu sabah bulaşıkları lavaboda bırakıp bulmacanın nasıl çözüldüğünü bana öğretmeni izleyeceğim . Öğleden sonra telefonun fişini çekip bilgisayarı kapatacağım ve arka bahçede oturup seninle köpükten baloncuklar uçuracağım . Bu öğleden sonra dondurma arabası için çığlıklar attığında sana hiç kızmayacağım ve gelirse sana bir tane alacağım . Bu öğleden sonra büyüdüğünde ne olacağın hakkında hiç canımı sıkmayacağım . Ya da seni ilgilendiren konularda ikinci bir düşünce üretmeyeceğim . Bu öğleden sonra kurabiye pişirirken bana yardım etmene izin vereceğim ve tepende dikilip düzeltmeye çalışmayacağım . Bu öğleden sonra Mc Donalds'a gideceğiz ve iki tane çocuk menüsü isteyeceğiz ki ik tane oyuncak alabilesin . Bu gece seni kollarımda tutacağım ve nasıl doğduğunu seni ne kadar çok sevdiğimi anlatacağım . Bu gece küvette suları sıçratmana izin vereceğim ve sana hiç kızmayacağım . Bu gece geç saatlere kadar oturmana ve balkonda oturup yıldızları saymana izin vereceğim . Bu gece yanına uzanıp en sevdiğim TV programını bir kenara bırakacağım . Bu gece sen dua ederken parmaklarım saçlarının arasında dolaştırıp ana en büyük armağanı verdiği için Tanrıya şükredeceğim . Kayıp çocuklarını arayan anne ve babaları düşüneceğim . Yatak odaları yerine çocuklarının mezarlarını ziyaret edenleri ve hastane odalarında donuk bakışlarla , daha fazla içlerinde tutamadıkları cığlıklarıyla hasta çocuklarını seyreden anne ve bbaları düşüneceğim. Ve bu gece yanağına iyi geceler öpücüğü kondurduğumda seni biraz daha sıkı ve biraz daha uzun tutacağım kollarımda . Tanrıya senin için teşekkür edip Bize bir gün daha vermesi için yakaracağım...

merhaba , Ben 29 yaşında bir babayım . Eşim ve ben birlikte mükemmel bir yaşamı paylaştık . Tanrı bizi bir çocukla kutsadı . Kızımızın ismi rachel ve 10 yaşında . Kısa bir süre önce doktorlar kızımıza beyin kanseri teşhisi koydular ve kurtulması için tek yol ameliyet olduğunu söylediler. Ne azık ki bunun için yeterli paramız yok ..." diye devam ediyor.

Alınacak çok ders var diye düşünüyorum , şu dünyada bir adım ötesine gideceğimiz garanti değilken illa bir hastalığın musallat olmasını neden bekliyoruz . Evet hepimizin öleceği garanti bunu biliyoruz o zaman çocuklarımıza , annelerimize , babalarımıza iyi davranalım...

Tüm anne ve babalara ithafen ...

Saygılar...

4 Haziran 2005 Cumartesi

Türkçe dersleri

Yeni bir şey yapayım dedim , bölümüm olan türkçeyle alakalı olsun istedim sonra da başladım bu işe . . .

Kenarda linki var , Başladık bakalım yavaş yavaş güzel bir arşiv olacak inşallah.

Her şeyi ben yapmıyorum yanlış anlamayın :) bu işi yapan sitelerin linklerini de kullanıyorum . Anlayacağınız biraz derleme , biraz benden güzel bir kaynak olması için çalışacağım.

Neyse arkadaşlar sadece bununla kalmayacağız devamı var ...

Memleket Hasreti

Allah izin verirse pazartesi gidiyorum , her şeyi şu yaz okulu berbat etti zaten , Bi ayarlasamda gitsem diyordum , ewet pazartesi son işleri de halledip gidiyorum

Neyse bayağı özlemişim memleketi zaten babamda hastane de yatıyor . Canım da sıkılıyor bu yüzden . Gideyim de babamı göreyim , özledim .

Ahhh ahh memleket hasreti can sıkıyor valla ...

Saygılar...

3 Haziran 2005 Cuma

-Niğde Ulukışla "YİBO" -



Çocukların bu hali gözümün önünden gitmiyor , Çocuk oyunu oynamak için gitmiştik . Cd şimdi elime geldi izlerken bir acayip oldum , ordaki çocuklarda annen baban sağken bile öksüz yetim nasıl kalınır onu öğrendim Allah kimseye göstermesin....



Arkadaşım cüneyt mükemmel bir cd hazırlamış tam belgesel tadında . İzledikçe biraz daha üzülüyorum ,

Size gerçek bir hikaye anlatacağım;
......

Bir gün bir çocuk 23 nisanı sevmediğini söyler ...
Büyükleri sorar neden böyle diyorsun ?
Çocuk;
-o bende kalsın her insan bir şeyler yaşar bende yaşadım!
Abi ;
-Hadi anlat bak kimse yok söyle bakayım...
Çocuk ;
- 23 nisan'da amcam annemi vurdu annem öldü , babam ondan sonra ki gün gidip amcamı vurdu , amcam da öldü ! (Bu sırada gözleri yaşarmış bir vaziyette ağladığını göestermek istemeyerek , mağrur bir tavırla kafasını eğdi . )

Abi ne diyeceğini bilemedi , daha 12 yaşında olmasına rağmen çok zorluk geçirmişti ve hala hayata gülümsüyordu.

Çocuk yavaşça kafasını kaldırıp ;
-Hadi abi içeri girelim , seninde canını sıkmayayım !

.......

Düşünülmesi gereken bir durum kaçımız bu çocuğun yaşadıklarını yaşıyoruz . Kaçımız onun gibi her derde göğüs gerip hayata direniyoruz . Evet hiç bir şey yaşamadık ...

Birden hatırladım çocuğa ne diyeceğimi bilememiştim , orda ki abi bendim ...

sadece bir "Anektot" ...

2 Haziran 2005 Perşembe

Mezuniyette evlilik teklifi!

"Zonguldak İMKB Anadolu Öğretmen Lisesi 1. Dönem mezuniyet töreninde Ahmet Geniş isimli öğrenci, sınıf arkadaşı Ceren Keleş'e evlenme teklifinde bulundu.

Tören sonunda ise Ahmet Geniş isimli öğrenci bir konuşma yaparak önce öğretmenlerine ve arkadaşlarına teşekkür etti, ardından da aynı sınıfta eğitim gördüğü kız arkadaşı Ceren Keleş'e evlenme teklifi etti. Ahmet Geniş, "Kimse ile evlenmezsen 30 yaşında seninle evlenmek istiyorum" diyerek evlenme teklifinde bulundu. Bu tekliften sonra kürsüye çıkan Ceren Keleş, heyecandan güçlükle konuşarak, "30 yaşında da seninleyim" cevabını verdi.

Ailelerin de ortak olduğu bu mutluluğun ardından öğrencilere diplomaları verildi.
"
Alıntı : mynet

Haber ilginç geldiği için yazdım . Hadi bu olay oldu neden bazı yerlerde haber değerine ulaşıp haber yapılıyor . Çokta umrumda değil !

İlginç , Yorumsuz ...

Tamamlayabilsem!!

Elimde bir sürü proje var , ama hiç birisni tamamlayamıyorum ! Neyse şu okul bi tatile girsin bende şu projelere başlayayım ,

Yaz bitişinde bomba gibi projeler hazırlamış olacağım inşallah , Siteler teker teker bitmeye başlayınca daha da güzel olacak .

Sevindim birden :)

Okul bitti bitiyor (1 sınavım kaldı )

Evet az kaldı geceler boyu süren sınav periyodu bitmek üzere , seviniyor muyum bilmiyorum ama şundan eminim bu periyot beni sıkmaya başlamıştı . Biraz kafamı dinlemiş olacağım .

Neyse 3 gün sonra gidiyorum , sevgilim burda (Ankara) , ben Trabzon'a gidiyorum zor Allah benim durumumda olan her gence kolaylık versin

AMİN!

Saygılarımla

1 Haziran 2005 Çarşamba

* Tiyatro *

Tiyatroyu özledim , sene bitti çalışmalarda ...

Arkadaşlarla çok güzel bir sene geçirdik . Seneye daha iyilerini yapacağız inşallah .
Bu seneki oyunumuz da hoştu. "Seyircim olur musun" :) isim ilginç biliyorum zaten programlarla dalga geçtik biraz .

Seneye Ankaralı bütün arkadaşları bekleriz oyuna " Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Konferans Salonu " biraz uzun idare edin .

"Tiyatro TINI"

Not : dilekçe birazda davetiye tadında oldu ama olsun farklılık :)

bugün

bugün arkadaşlarla görüştüm , hoş arkadaşın ablası evleniyormuş hoş bir şey aslında biraz da zor , onca yıl yanında olan ablan başka bir yere gidiyor ...

Zor Allah kolaylık versin Osman :)
Related Posts with Thumbnails